U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Workshop Employer Value Proposition: zo positioneer je je als werkgever
Hoe derden naar jouw organisatie kijken bepaalt voor een belangrijk deel je recruitmentsucces. Met een krachtige Employer Value Proposition realiseer je een authentieke en onderscheidende voorkeurspositie bij (potentiële) medewerkers en influencers. Maar hoe realiseer of herijk je zo’n EVP?
Deze workshop is het vervolg op de masterclass Employer Branding. Hier gaan we met een select gezelschap verder de diepte in. Je werkt onder professionele begeleiding aan je eigen case, zodat je na de workshop direct verder kunt werken aan een nóg sterker werkgeversmerk.
In deze workshop maak je een begin met een praktisch toepasbare EVP. Het EVP-model dat we hiervoor gebruiken heeft zich bewezen in de praktijk en is volledig en duurzaam. Door de gestructureerde aanpak kun je je collega’s ook makkelijk meenemen in de ontwikkeling van je waardepropositie.
Ontwikkel of herijk je Employer Value Proposition
Tijdens de workshop werken we aan:
- een EVP-template dat je daarna makkelijk kunt updaten.
- jouw werkgeversmerk op basis van interne en externe analyses.
- onwikkeling van de Employer Value Proposition op basis van imago, identiteit, merk, ambitie, concurrentie en doelgroep.
- een EVP-concurrentieanalyse.
- een authentieke én onderscheidende kernboodschap voor de interne en externe arbeidsmarkt.
- checklist voor definitief maken van je EVP. Van positionering naar pay-off.
Laat ons helpen!
Leverancier | Recruiter University |