U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Workshop Doelgroepanalyse & Persona’s Opstellen
Voor het ontwikkelen van je employer branding strategie, je waardepropositie en je mediastrategie heb je inzicht nodig in je doelgroepen en persona’s. Want pas dan kun je de kernboodschap van je organisatie goed formuleren en de juiste kanalen kiezen om die boodschap over te brengen.
Deze workshop is het vervolg op de masterclass Employer Branding. Hier gaan we met een select gezelschap verder de diepte in met behulp van meerdere eenvoudig te gebruiken sjablonen. Je werkt onder professionele begeleiding aan je eigen case, zodat je na de workshop direct aan de slag kunt voor jouw organisatie.
Ga tijdens deze workshop direct aan de slag met…
- het bepalen van de personeelsbehoefte.
- het definiëren en begrijpen van de belangrijkste doelgroepen.
- doelgroepsegmentatie en -analyse.
- persona’s maken.
- interne betrokkenheid en externe aantrekkingskracht.
- strategische keuzes voor interne en externe employer branding.
Het resultaat is beter inzicht in de (strategische) personeelsbehoefte en je leert hoe de juiste kengetallen, doelen en KPI’s te stellen. Voor jouw doelgroepen maak je talentpersona’s, een fictief persoon (de ideale kandidaat voor de rol), die je in gedachten wilt houden bij het plannen van jouw communicatie.
Laat ons helpen!
Leverancier | Recruiter University |