U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Workshop Content- & Mediastrategie voor Employer Branding
Je hebt een employer-brandingstrategie ontwikkeld en een Employer Value Proposition neergezet. Je hebt nagedacht over wie je wil bereiken. Maar dan? Wat betekent dit voor je content- en mediastrategie? Op welk kanaal plaats je welke boodschap? En welke middelen zet je strategisch in? Daarover gaat de Workshop Content- & Mediastrategie voor Employer Branding.
In deze workshop gaan we met een select gezelschap verder de diepte in. Je werkt onder professionele begeleiding aan je eigen case, waarbij er uiteraard volop ruimte is voor vragen. Na deze workshop weet je waaraan aan een goede content- en mediastrategie voor employer branding voldoet en heb je een begin gemaakt met je eigen strategie.
We gaan aan de slag met:
- de best passende mediakanalen en middeleninzet voor geselecteerde doelgroepen, zowel intern als extern.
- priorisering en budgettering van de mediainzet.
- een simpel en pragmatisch communicatiestappenplan.
- een activatieplan per doelgroep.
- sociale media en een contentkalender. Met thema’s, passend bij de behoeften van de doelgroepen.
Deze training is onderdeel van de meerdaagse opleiding Employer Branding & Arbeidsmarktcommunicatie. We raden aan om deze te boeken in combinatie met een workshop Doelgroepanalyse & Persona’s Opstellen of EVP-ontwikkeling.
Laat ons helpen!
Leverancier | Recruiter University |